| 1 | 1001-5ARCONF | أثر الدلالات البلاغیة فی تکوین النظم القرآنی/ دراسة تطبیقیة فی الآیات العشر الأولی من سورة الأنبیاء | سیداحمد  موسوی پناه، محمود  مسلمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 2 | 1136-5ARCONF (R1) | ادراکات و تجربیات دبیران عربی قم از نقش درس پژوهی بر رشد حرفهای آنان | فاطمه  علی پور، اعظم  محمودی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 3 | 1196-5ARCONF | استدعاء الشخصیات التراثیة فی شعر علی الإمارة | م.م. ظافر سباح حمیدی  شناوة، م.م. أسیل جاسم عباس   الشریفی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 4 | 1159-5ARCONF | الصورة البصریة فی دیوان "البکاءعلى کتف الوطن" للشاعر یحیى السماوی | فاطمه  تنها، علی عبدالرضا  ناصر البحرانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 5 | 1035-5ARCONF (R1) | الگوهای تدریس مبتنی بر نظریه بار شناختی در آموزش زبان عربی؛ چارچوبی برای ارتقای یادگیری معنادار | لیلا  صادقی نقدعلی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 6 | 1078-5ARCONF (R1) | بازخوانی انتقادی تاریخ، فلسفه و علم در آموزش زبان عربی (گسست در فهم، زبان و تعلیم) | عزیزاله  احمدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 7 | 1109-5ARCONF (R1) | بررسی بلاغت تکرار واژگان در قرآن کریم و کارکردهای هنری آن (مطالعه موردی: سوره مریم) | فاطمه سادات  امیرفخریان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 8 | 1094-5ARCONF (R1) | بررسی کارکرد مولفههای هوش عاطفی بر کنشگری مدرسان و فراگیران در آموزش زبان عربی | مهران  غلامعلی زاده، محمد  کلاشی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 9 | 1020-5ARCONF | بررسی کارکردهای زبانی در کتاب «عربی؛ زبان قرآن» پایهی هفتم بر اساس نظریه کلاوس برینکر | یوسف  متقیان نیا، فاطمه   تختی، رسول   بلاوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1062-5ARCONF | بنیادهای فلسفی کاربرد هوش مصنوعی در آموزش زبان عربی: بررسی تقابل فناوری و میراث زبانی | عبدالباسط  عرب یوسف آبادی، آسیه  رودنی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 11 | 1131-5ARCONF | بینامتنیت داستانهای قرآنی در سرودههای عدنان الصائغ | حسین  محسنی، قاسم  پورعباسی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 12 | 1052-5ARCONF | تأثیرات تربیتی بازی و سرگرمی کودک در شعر فارسی و عربی معاصر | عفیفه  موحدیان عطار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 13 | 1016-5ARCONF | تحلیل مظاهر الذکاء العاطفی فی کتاب (لغتی الجمیلة) للصف الثامن بسلطنة عمان من منظار دانییل جولمان | رسول  بلاوی، علی رضا  پریزن | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 14 | 1026-5ARCONF (R3) | تطبیق محتوای کتاب های عربی متوسطه اول با راهکارهای هوش مصنوعی:گامی نو در آموزش معنادار | اسماء  عبیداوی، رسول  بلاوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 15 | 1083-5ARCONF | تقنیات الذکاءات المتعددة فی کتاب (اللُّغَةُ العَرَبیَّةُ) للصف الثامن فی دولة الإمارات علی ضوء نظریة غاردنر | علی رضا  پریزن، عاطی  عبیات | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1077-5ARCONF (R1) | توظیف الأدب القصصی فی تنمیة المهارات اللغویة لغیر الناطقین بالعربیة: دراسة على قصة خضراء کالعلقم هانی الراهب | وئام  العلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 17 | 1036-5ARCONF (R1) | جستاری پیرامون استراتژیهای یادگیری دانش واژگان برای تقویت مهارتهای زبانی دانشجویان رشته زبان عربی | جمال  طالبی قره قشلاقی، علی  عدالتی نسب | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 18 | 1095-5ARCONF | خوانشِ فرمالیستی پیرنگ (plot) در داستانهایِ کوتاه غسان کنفانی | محمدصادق  ضرونی، خیریه  عچرش | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 19 | 1031-5ARCONF (R1) | روشهای تدریس فعال در بخش متن کتاب درسی عربی متوسطه دوم | حمید  فلاحت حسین آباد، حمید  متولی نائینی، مهدی  وطن دوست، هادی  فلاحت حسین آباد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 20 | 1003-5ARCONF (R1) | طراحی چارچوب آموزش واژگان عربی با استفاده از داستانپردازی تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی ویژه دانشآموزان دوره متوسطه اول | امیرحسین  توانگر، آنیتا   روزبهی، رحیم  آقایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 21 | 1041-5ARCONF (R1) | عناصر الموروث الثقافی البیئی وإسهاماتها فی تعزیز الوعی الجماعی فی الکتب المدرسیة العمانیة )کتاب مادة اللغة العربیة للصف السادس نموذجا) | رسول  بلاوی، سرور  سعیداوی، محسن  عباسی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 22 | 1090-5ARCONF | کارکرد نظریۀ تحلیل مؤلفهای در جایگزینی واژگانی | کبری  راستگو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 23 | 1011-5ARCONF (R1) | کتاب جامعالدروسالعربیة و آموزش علم نحو | مجتبی  محمدی مزرعه شاهی، مهناز  کریمی مزرعه شاه | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 24 | 1085-5ARCONF | مشهابهت یاب شمیم | عزیزاله  احمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 25 | 1127-5ARCONF | مقتضای حال قرینهای همنشین برای مفهوم شناسی الفاظ قرآن کریم | مرضیه  منصوریان | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 26 | 1051-5ARCONF | موانع روانی و اجتماعی مؤثر در یادگیری زبان عربی (مطالعه موردى آموزشگاه متوسطه دوم دخترانه کوثر) | مهدی  ترک شوند | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 27 | 1061-5ARCONF (R1) | موتیف الطفولة ودلالاته فی دیوان "وصیة طفل فلسطینی" لمرتضی التمیمی | عاطی  عبیات، سجاد  سلامات | پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 28 | 1087-5ARCONF (R1) | نقش داستان دیجیتال عربی در یادگیری مشارکتی: رویکردی گروهی و پروژه محور در آموزش زبان عربی | صدیقه  حسینی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 29 | 1040-5ARCONF | واکاوی انتقادی رویکردهای تدریس مهارتهای زبان عربی در دانشگاههای ایران | علی  سعیداوی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 30 | 1004-5ARCONF (R1) | واکاوی پدیدارشناسانه تاثیر مهارت های زبانی معلمان عربی بر پیشرفت و انگیزش تحصیلی دانش آموزان، بر اساس تجربه زیسته یک معلم در مدارس پسرانه شهرستان سده | حسین  ارجمند | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 31 | 1045-5ARCONF (R2) | واکاوی کمبودها و نارساییهای برنامه درسی واحد زبان و ادبیات عرب در دانشگاه فرهنگیان | میلاد  علیپور گراوند | پذیرفته شده |